Kraj

Luksja zapłaci za żel bez koloru

Wystartowała promocja konsumencka, w której marka oferuje 2 tys. nagród.

Luksja zapłaci za żel bez koloru
Wystartowała niestandardowa akcja promocyjna produktów marki Luksja (PZ Cussons). Jak zapewnia biuro prasowe, w ramach działań każdy, kto w butelce żelu pod prysznic z linii Luksja Care Pro, Care Pro Men i mydła w płynie Luksja Creamy znajdzie przezroczysty, bezbarwny produkt – wygrywa jedną z 2 tys. nagród.
Od połowy lipca żele pod prysznic z linii Luksja Care Pro, Care Pro Men i mydła w płynie Creamy będą mieć specjalnie oznaczone opakowania. Pośród 200 tys. oznaczonych promocyjnie produktów ukryto 2 tys. produktów, które nie mają koloru. Jeśli konsument trafi właśnie na taki, oznacza to, że wygrał jedną z nagród. Produkt pozbawiony na czas promocji koloru jest pełnowartościowy.
Do wygrania jest 1 tys. nagród po 100 zł oraz 1 tys. nagród w postaci zestawów żeli pod prysznic Luksja Care Pro – dla kobiet i mężczyzn. Te osoby, którym nie uda się znaleźć bezbarwnych produktów, marka zachęca do dalszej zabawy – każdy zarejestrowany kod promocyjny bierze udział w dodatkowej loterii pieniężnej, w której do wygrania jest 4 x 5 tys. zł.
Promocja dodatkowo będzie komunikowana na reklamie outdoorowej, na citylightach w największych miastach Polsce, w mediach społecznościowych, a także poprzez materiały POS. Organizatorem promocji jest agencja i360. Za główne działania komunikacyjne odpowiada dom mediowy OMD. Komunikację PR koordynuje agencja Tailor Made PR, a działania w mediach społecznościowych agencja Feno. Akcja potrwa do 30 listopada br.