Kraj

Carrefour rusza ze szkolną kampanią [wideo]

Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk. Za produkcję odpowiada Dobro, a za postprodukcję Platige Image.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0kjbz2Cj1aU%22%7D
W nowej odsłonie kampanii Carrefour Napoleon promuje produkty
szkolne.

Saatchi & Saatchi Interactive Solutions odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kompleksowej kampanii 360 stopni –
aktywności obejmują TV, radio, internet, newsletter, aplikację mobilną “Mój Carrefour” oraz social media marki. Dodatkowe aktywności związane z kampanią są przewidziane w Facebooku i POS. Elementem uzupełniającym kampanii są również działania kontynuowane na www.biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu. Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk. Za produkcję odpowiada Dobro, a za postprodukcję Platige Image. Planowaniem i zakupem mediów dla tego klienta zajmuje się Arena Media.

Powyższa kampania to kontynuacja repozycjonującej markę Carrefour zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w ramach której Saatchi & Saatchi Poland realizuje strategię, kreację i design dla aktywności w TV, OOH, radiu, digitalu i w sklepach.