W nowej odsłonie kampanii Carrefour Napoleon promuje produkty
szkolne.
Saatchi & Saatchi Interactive Solutions odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kompleksowej kampanii 360 stopni –
aktywności obejmują TV, radio, internet, newsletter, aplikację mobilną “Mój Carrefour” oraz social media marki. Dodatkowe aktywności związane z kampanią są przewidziane w Facebooku i POS. Elementem uzupełniającym kampanii są również działania kontynuowane na www.biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu. Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk. Za produkcję odpowiada Dobro, a za postprodukcję Platige Image. Planowaniem i zakupem mediów dla tego klienta zajmuje się Arena Media.
Powyższa kampania to kontynuacja repozycjonującej markę Carrefour zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w ramach której Saatchi & Saatchi Poland realizuje strategię, kreację i design dla aktywności w TV, OOH, radiu, digitalu i w sklepach.