Kraj

Bridge2Fun przygotowała nową kampanię dla Showmax [wideo]

"Zacisze" to krwawa produkcja z gatunku kina grindhouse.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FW8zGGjakGPo%22%7D
Agencja Bridge2Fun przygotowała nową kampanię dla Showmax opartą na etiudzie filmowej pt. “Zacisze”. Do współpracy zaproszono twórców i aktorów – m.in. Piotra Cyrwusa i Iwonę Wszołkównę. Za reżyserię odpowiada Bartosz M. Kowalski, twórca „Placu Zabaw”. Po „Czerwonym punkcie” w reżyserii Patryka Vegi i etiudzie „Ksiądz” Wojciecha Smarzowskiego to trzecia produkcja filmowa zrealizowana we współpracy z Bridge2Fun.

Kampania składa się z dwóch części – teaserowej i revealowej. Zapowiedź stanowią teasery emitowane w telewizji i internecie zachęcające do obejrzenia pełnej etiudy na Showmax.com. W drugiej kolejności pojawią się spoty benefitowe. Komunikację uzupełniają plakaty i artworki. Bridge2Fun odpowiada za przygotowanie i realizację całości kampanii. Kreacją zajęli się Jacek Wójcik (senior copywriter), Szymon Demirkol (senior art director) oraz Michał Sosiński (BTL & design). Koordynacją działań i współpracę z klientem prowadziła natomiast Marta Sawicka (account director) wraz z Tomaszem Milewskim (account supervisor). Za produkcję odpowiada FilmIt, postprodukcję Lunapark, a za planowanie i zakup mediów PHD.