Kraj

Bauer prezentuje "Świat Kobiety" w nowej odsłonie

Od dziś w miesięczniku - nowe rubryki i nowe porady.

Bauer prezentuje "Świat Kobiety" w nowej odsłonie
Od dziś do kiosków i salonów prasowych trafia odświeżone wydanie miesięcznika “Świat Kobiety” (Bauer). Wydawca przekonuje, że w magazynie znajdzie się jeszcze więcej inspirujących treści skierowanych bezpośrednio do dojrzałych kobiet.
Od tego numeru “Świat Kobiety” wprowadza nowe rubryki: “Znajdź swój dojrzały styl”, w której redakcja prezentuje stylizacje dojrzałych gwiazd – zestawy na wyjście i na co dzień w połączeniu z produktami dostępnymi na polskim rynku, “Zdaniem seksuologa” redagowany we współpracy z doświadczonym seksuologiem, “Kobieta na czasie” – ma pomagać czytelniczkom odnaleźć się w świecie cyfrowej technologii i najnowszych trendów, “Męski punkt widzenia” – rubryka, w której znani, dojrzali mężczyźni opowiadają o miłości, partnerstwie, a także o tym, co cenią i co jest dla nich ważne w relacji z kobietą, “Nieznane oblicza kobiecych legend PRL-u” – historie polskich gwiazd, “Gadżety ułatwiające gotowanie” – rubryka poświęcona innowacyjnym, niedrogim produktom, które mają ułatwiać gotowanie dla całej rodziny.
Dodatkowo działy: moda, uroda, zdrowie, kuchnia i prawo zostały zyskały więcej porad specjalistów. Modę zamykają “Metamorfozy” – sesja przygotowywana z udziałem czytelniczek. Zdrowie poszerzone zostało o materiał z prostymi ćwiczeniami.
Zmiany wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz prasę. Nakład tego wydania wyniesie 438 tys. egz. Objętość, format i cena (2,49 zł) miesięcznika “Świat Kobiety” pozostały niezmienione.
Kreację spotu reklamowego przygotował Digit-Art, media zakupił dom mediowy MEC.