Kraj

Nowe formaty reklamowe w kampanii Prudentiala [wideo]

Spoty zostały wyreżyserowane przez Tadeusza Śliwę. Produkcją zajęło się Oto Film.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FP64O2EJwRac%22%7D
Prudential wprowadza nowe formaty reklamowe do trwającej kampanii „Młodzi bogowie i poważne
zachorowania”. W ponad 150 placówkach medycznych w Polsce można będzie zobaczyć
animacje zwracające uwagę na koszty związane z chorobami, na ekranach stacji telewizyjnych
i w internecie można zaś będzie zobaczyć nowe, 15-sekundowe spoty reklamowe.

Animacje będą wyświetlane do 30 września na 350 ekranach w ponad 150 placówkach medycznych należących do sieci (Medicover, Luxmed, CM Damiana, CMP, Polmed). Pojawią się również w wybranych placówkach publicznej służby zdrowia, a także w drogeriach, aptekach i szpitalach (w ramach sieci Health TV). Animowane filmy zostały przygotowane przez agencję Publicis Worldwide Polska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Nowe spoty zostały wyreżyserowane przez Tadeusza Śliwę, a ich produkcją, jak w przypadku pierwszych spotów, zajęło się studio Oto Film. Głosu bohaterowi – kotu młodego boga – użyczył aktor Paweł Królikowski.