Prudential wprowadza nowe formaty reklamowe do trwającej kampanii „Młodzi bogowie i poważne
zachorowania”. W ponad 150 placówkach medycznych w Polsce można będzie zobaczyć
animacje zwracające uwagę na koszty związane z chorobami, na ekranach stacji telewizyjnych
i w internecie można zaś będzie zobaczyć nowe, 15-sekundowe spoty reklamowe.
Animacje będą wyświetlane do 30 września na 350 ekranach w ponad 150 placówkach medycznych należących do sieci (Medicover, Luxmed, CM Damiana, CMP, Polmed). Pojawią się również w wybranych placówkach publicznej służby zdrowia, a także w drogeriach, aptekach i szpitalach (w ramach sieci Health TV). Animowane filmy zostały przygotowane przez agencję Publicis Worldwide Polska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Nowe spoty zostały wyreżyserowane przez Tadeusza Śliwę, a ich produkcją, jak w przypadku pierwszych spotów, zajęło się studio Oto Film. Głosu bohaterowi – kotu młodego boga – użyczył aktor Paweł Królikowski.