Kraj

K2 Media realizuje nową kampanię Vitapilu [wideo]

Agencja zakupiła TV off- i online.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FerXcZGHo2Kc%22%7D
Firma Nutropharma powierzyła K2 Media zaplanowanie i zakup mediów kolejnej odsłony kampanii promującej markę Vitapil. Działania zostały zaprojektowane na bazie nowego modelu ekonometrycznego, pozwalającego precyzyjnie określić grupę docelową i konsumowane przez nią media. Agencja zakupiła TV offline i online. Dodatkowo K2
Media na stałe wspiera tę markę działaniami SEM i SEO.

Kampania spotowa potrwa do końca listopada br. Za kreację odpowiada agencja Big Idea Promotions.