Zagranica

Axa przegląda budżet BTL i digital

W Wielkiej Brytanii ubezpieczyciel przygląda się dotychczasowej współpracy z podwykonawcami.

W Wielkiej Brytanii ubezpieczyciel Axa analizuje dotychczasową współpracę z agencjami BTL i digitalowymi. W trakcie przeglądu ubezpieczyciel omówi i podda ocenie dotychczasowe kreatywne i cyfrowe prezentacje. Axa zbada również jakość swojej obsługi PR i public affairs.
Havas Media, który planuje i kupuje media dla Axa, a także Fallon, wiodąca agencja marketera, nie będą uwzględniane w przeglądzie.
W oświadczeniu Axa podała, że celem przeglądu jest podjęcie działań, które scalą dotychczasowe podmioty i narzędzia działania po sprzedaży działów Axa Wealth, Bluefin i SunLife w 2016 r.
Axa Group ma 107 mln klientów w 64 krajach. Axa Wielka Brytania zatrudnia 10 tys. osób w wielu jednostkach biznesowych, w tym Axa Insurance, Axa PPP i Axa Ireland.

(Campaign)