Zagranica

Wojna na proteiny w segmencie przekąsek

Carmichael Lynch przygotowało kampanię dla marki Jack Link.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTNRZDf07ZnE%22%7D
W Stanach Zjednoczonych wystartowała kampania przygotowana przez agencję Carmichael Lynch dla marki wysokobiałkowych przekąsek Jack Link. Osią kreatywną kampanii jest oparcie obrazowania na porównywaniu, które odbywa się za pośrednictwem narzędzi naukowych, jak mikroskop, albo za pomocą specjalnego proteinowego detektora.
Nową kampanią marka przekąsek wysokoproteinowych zmienia dotychczasowy strapline, który głosił: “Feed your wild side”. Do komunikacji dodaje również dużą dozę dystansu.
W październiku ubiegłego roku, po przetargu, agencja Carmichael Lynch rozpoczęła nowe działania strategiczne. Wcześniej markę obsługiwała agencja Periscope, ale w nowo ogłoszonym przetargu marka ogłosiła znacznie zwiększone wymagania co do obsługi cyfrowej.

(AdWeek)