Kraj

Maciej Skrzypczak został prezesem Gameset

Były dyrektor zarządzający Lubię To - Linked by Isobar rozpoczyna nowy etap w karierze.

Maciej Skrzypczak został prezesem Gameset
Do agencji marketingu gamingowego Gameset dołączył jako nowy prezes Maciej Skrzypczak. Do jego obowiązków będzie należało wytyczenie i realizacja strategii firmy, w tym poszerzanie kompetencji agencji oraz pozyskiwanie nowych klientów, szczególnie spoza branży gier. Ma to być odpowiedź na rosnące oczekiwania rynku dotyczące usług z zakresu gamingu oraz e-sportu dla tzw. klientów nieendemicznych (tj. niezwiązanych z branżą gier, np. FMCG, banki, telekomunikacja).

– Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do dynamicznie rozwijającej się agencji Gameset i być częścią tworzącego się dopiero rynku marketingu gamingowego. Jestem zdania, że gaming analogicznie do social mediów może przejść drogę od jednorazowych aktywacji do stałego elementu planów marketingowych wielu marek. Spodziewam się, że od początku 2018 r. możemy być świadkami wysypu marek zaangażowanych w gaming.

Maciej Skrzypczak jest jednym z twórców agencji Lubię To – Linked by Isobar, która od 2014 r. jest częścią sieci Dentsu Aegis Network. Ostatnio pełnił w niej obowiązki dyrektora zarządzającego. Od początku kariery związany z marketingiem internetowym (Interactive Solutions) oraz social mediami (Lubię To). Teraz, wraz z dotychczasowymi założycielami Gameset, czyli Piotrem Bombolem oraz Łukaszem Turkowskim, będzie odpowiadał za rozwój usług z zakresu marketingu gamingowego.

W Polsce jest ponad 16 mln graczy, którzy w tym roku wydadzą na gry 489 mln dol. Przekraczając ten próg Polska będzie 23. rynkiem gamingowym na świecie (wszystkie dane za: Newzoo).