Nestle w Japonii rusza z prędką budową nowej fabryki batonów KitKat, które upodobali sobie japońscy konsumenci. Zapotrzebowanie jest tak duże, że istniejące obecnie linie produkcyjne nie nadążają z zatowarowaniem sklepowych półek.
Będzie to pierwsza nowa od 26 lat fabryka w Japonii. Już sami turyści w tym kraju wydają na słodkie przekąski 1,2 mld dol. rocznie. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się słodycze o egzotycznych smakach, jak baton KitKat z wasabi, zieloną herbatą, grejpfrutem, malinami i sake.
Mimo że w Japonii przekąski waflowo-czekoladowe były dostępne w ponad 300 wariantach smakowych od czterdziestu lat, połączenia z ostatnich lat, jak pudding i imbir, sprawiły, że konsumpcja jest tam czymś więcej niż pragnieniem dla słodyczoholików. Nowa fabryka rozpocznie pracę w połowie sierpnia w zachodnim mieście Himeji – będzie produkowała ekskluzywne przekąski o szczególnych nutach smakowych.
(Retail Update)