Kraj

Empik tworzy Marketplace

Sieć zaprasza partnerów biznesowych do współpracy.

Empik tworzy Marketplace
Po wprowadzeniu nowego formatu sklepu stacjonarnego Future Store i całkowitej przebudowie sklepu internetowego Empik uruchomił Marketplace. Z nowej platformy sprzedażowej mogą korzystać inni sprzedawcy, powiększając przy tym bazę swoich klientów.
Empik ze sklepu internetowego z szerokim asortymentem z kategorii kultura i rozrywka stał się platformą sprzedażową oferującą produkty z różnych sektorów, takich jak dom i ogród, elektronika, dziecko czy zdrowie i uroda.  – Do Marketplace może dołączyć każda firma, która wyznaje najwyższe standardy obsługi klienta – przekonuje biuro prasowe. Partnerzy mogą liczyć nie tylko na sprzedaż za pośrednictwem strony Empik.com, którą miesięcznie odwiedza prawie 10 mln użytkowników, a w ciągu dnia dochodzi nawet do 40 tys. zamówień, ale także na bezpośredni kontakt i indywidualną współpracę. Każdy partner ma swojego opiekuna biznesowego, z którym ustala wszystkie szczegóły, promocje i dodatkowe aktywności. Platforma Empiku stawia na współpracę zarówno z mocnymi graczami na rynku sprzedaży, jak i mniejszymi sklepami, których oferta może poszerzyć i uzupełnić portfolio produktowe Empik.com. 
Przedsiębiorca może zarządzać swoim sklepem oraz ofertą w Empik.com bezpośrednio i na każdym etapie – bez dodatkowych systemów informatycznych, dzięki czemu partnerami mogą być także firmy nieprowadzące sprzedaży internetowej.
Empik pozyskał już do współpracy w ramach Marketplace ponad 50 partnerów, przez co liczba produktów dostępnych online wzrosła o 50 tys. Do końca roku sam tylko katalog kategorii dziecięcej ma być rozbudowany do 100 tys. produktów.