Kraj

Malwina Wróblewska na czele business development w LiquidThread

Do tej pory pracowała w dziale obsługi klienta.

Malwina Wróblewska na czele business development w LiquidThread
Malwina Wróblewska stanie na czele działu business development agencji LiquidThread (Publicis Media), który zajmuje się rozwijaniem produktów mediowo-kontentowych. W dziale client service LiquidThread Wróblewska pracuje od 2012 r. Jako project manager prowadziła największe kampanie agencji, m.in. dla klientów: T-Mobile, Coca-Cola, Deichmann, Frisco.pl, McCormick, TVN, Statoil czy Komfort. Wcześniej w K2 zajmowała się obsługą marki Coca-Cola. Karierę w reklamie zaczynała w agencjach Harder & Harder i Fabryka Pomysłów. W nowej roli będzie odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie produktów oraz rozwijanie nowych metod niestandardowego wykorzystania mediów i efektywnego łączenia ich z kreacją i technologią.