Zagranica

Honda w nowym spocie inspiruje się karaoke

Wystartowała kampania z 30-sekundowym spotem według pomysłu agencji McGarrybowen w Londynie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuYA_Ugh8mUc%22%7D
Marka samochodów Honda wystartowała z nowym 30-sekundowym spotem inspirowanym karaoke. Kampania według kreacji agencji McGarrybowen z Londynu ma promować nowe modele: NSX, CR-V, HR-V, Jaxx i Civic. Jazda samochodów ukazana jest w przestrzeni pustyni Tabernas w południowej Hiszpanii, a w tle pobrzmiewa “Over the Rainbow” w wykonaniu Joy Downer.
Samochody poruszają się ponad neonami, które podświetlają się zgodnie z tempem melodii i tekstu. Kulminacją spotu jest połączenie sił samochodów w jednym miejscu ponad neonem “Honda Power of Dreams”.
Półminutowy spot będzie emitowany w telewizji i kanałach online przez najbliższe dwa miesiące. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dentsu Media Europe.

(Campaign)