Kraj

Zbyszko wprowadza linię American Active, planuje przetarg

Firma Zbyszko, producent napojów gazowanych Polocockta i 3 Cytryny, wprowadził na rynek nową serię napojów American Active. Sprzedawane w trzech...

Firma Zbyszko, producent napojów gazowanych Polocockta i 3 Cytryny, wprowadził na rynek nową serię napojów American Active. Sprzedawane w trzech smakach (Guarana, Ginger i Magnesium), trafiły w pierwszej kolejności do sklepów detalicznych, ale, jak powiedział Dariusz Sieczak z działu marketingu Zbyszko, prowadzone są już zaawansowane rozmowy z przedstawicielami sieci handlowych i niedługo American Active trafi także do handlu nowoczesnego. Pojawienie się na rynku nowych napojów będzie wspierane kampanią sponsoringową w telewizji Polsat – plansze sponsoringowe będą się pojawiać w czasie startującej 1 lutego edycji programu “Idol”. Marka będzie się także pojawiać w czasie trwania programu jako product placement. Wszystkie działania reklamowe firma Zbyszko dotychczas przygotowywała we własnym zakresie. Jednak na pierwszy kwartał br. planowane jest rozpisanie przetargu, którego celem będzie wybranie agencji do obsługi wszystkich produktów z portfolio firmy. (AMS)