M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lucozade wchodzi na rynek wody butelkowanej

( red. ) | 4 sierpnia 2017, 06:00

Planuje największą kampanię launchującą w swojej historii dla nowej marki - Fitwater.

Lucozade z portfolio Suntory planuje największą w swojej historii kampanię launchująca nowej linii napojów - wody butelkowanej. Fitwater ma być w opozycji do wód funkcjonalnych, które zawierają cukier. Komunikat ma być adresowany do wszystkich, którzy chcą być fit i prowadzą zdrowy styl życia.
Produkt o nazwie "Fitwater" jest konsekwencją dwuletnich badań, które miały wykazać, że ludzie ćwiczą coraz chętniej, ale wykonują mniej intensywne ćwiczenia. W rezultacie Lucozade ma nadzieję, że ze swoją kampanią dotrze do szerszej grupy osób – mających na uwadze w ogóle zdrowy tryb życia, ale niezbyt ortodoksyjnych w swych działaniach. Wśród osób w targecie znajdują się ci, którzy przez pół godziny dziennie ćwiczą jogę albo przez 45 minut dziennie wykonują trening cardio.
"Fitwater" będzie pozycjonowany jako oczyszczona woda z elektrolitami służąca nawodnieniu. Na butelce podkreślona jest również informacja, że produkt nie zawiera cukru, wymienione są także elektrolity: magnez, sód, wapń i chlorek. Produkt będzie dostępny w sieci sklepów Tesco za 89 pensów, a także w salach gimnastycznych i centrach sportowych na terenie Wielkiej Brytanii.
Rynek wód butelkowanych w Wielkiej Brytanii ma być w br. wart ok. miliarda funtów. Woda funkcjonalna jest najsilniej i najszybciej rozwijającą się kategorią. Inne marki na rynku wśród bezpośredniej konkurencji to Glacéau Smartwater firmy Coca-Cola.
We wrześniu ruszy kampania wspierająca launch za 3 mln funtów. Będzie realizowana w nośnikach OOH, w mediach społecznościowych, a także za pomocą narzędzi shoppermarketingowych i w mediach cyfrowych. Ambasadorami marki zostali bokser Anthony Joshua i trenerka Emily Skye. 

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,