M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Change Serviceplan wygrał przetarg Merlin.pl

( red. ) | 8 sierpnia 2017, 06:00

Agencja będzie odpowiadała za kampanię wizerunkową i repozycjonowanie marki.

Change Serviceplan (Group One) wygrał przetarg na kampanię wizerunkową Merlin.pl, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce. Agencja będzie odpowiadała za kampanię wizerunkową i repozycjonowanie marki. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, który wygrał obsługę Merlin Group w 2016 r.

Merlin.pl przez długi czas był nieobecny reklamowo w mediach, a za sobą ma burzliwy okres perturbacji biznesowych (spółka była o krok od bankructwa).

W połowie 2013 r. kupiła go za 51,3 mln zł Czerwona Torebka, spółka kontrolowana przez znanego biznesmena Mariusza Świtalskiego. Czerwona Torebka sama jednak popadła w tarapaty finansowe. Od listopada 2015 r. za Merlina.pl odpowiada nowy właściciel - specjalizująca się w e-commerce i notowana na alternatywnym rynku NewConnect warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych spółka Merlin Group (wcześniej: Admassive Group), której akcjonariuszami są: Datamill Investment Ltd. (45,2 proc. akcji), Topmall AG (14,5 proc.), Marcin Fryda (12,8 proc.) i ATP FIZ AN (9,4 proc.). Na początku dzierżawiła markę Merlin.pl, a od niedawna jest jej właścicielem (markę wyceniono na 14 mln zł).

Change Serviceplan pracował wcześniej m.in. dla Empiku i dla amerykańskiego Amazona (kampania wizerunkowa dla przyszłych pracowników polskiego oddziału - w 2015 r.).

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,