M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ponad 60 tys. instalacji aplikacji WOAH Coca-Coli

Tomasz Wygnański | 8 sierpnia 2017, 06:00

Polska jest jedynym z dwóch testowych rynków stosujących tę nową platformę marketera dla młodych ludzi.

Aplikacja WOAH Coca-Coli na systemy Android i iOS została już zainstalowana ponad 60 tys. razy. Dodatkowo ponad pół miliona użytkowników korzysta z niej za pośrednictwem serwisu WWW. WOAH to skrót od "When Only Awesome Happens" jest to platforma, która ma zapewnić marce kontakt z młodymi ludźmi, głównie dzięki unikatowemu kontentowi. WOAH to także miejsce, gdzie realizowane będą promocje, pierwszą z nich jest trwająca promocja letnia. Platforma służy także markom Fanta i Sprite. 

Aplikacja jest projektem międzynarodowym, który będzie wprowadzany w Europie. Na dwa pierwsze rynki wybrano Polskę i Włochy. Polskę m.in. z powodu dużej liczby nastolatków i zaawansowania w zakresie digital marketingu. 

Najważniejszym kontentem w aplikacji jest obecnie serial o życiu nastolatków "Storyline", zrealizowany według pomysłu Coca-Coli. Jest on dostępny także na YouTube, ale użytkownicy apki WOAH mają wcześniej dostęp do premierowych odcinków. Kontentu dla WOAH dostarczają także influencerzy współpracujący z Coca-Colą. W strategicznych założeniach producenta kontent będzie związany z tym co w Coca-Coli nazywają "passion points", także np. z muzyką czy piłką nożną. 

Sama aplikacja WOAH została przygotowana międzynarodowo przez Coca-Colę, natomiast większość kontentu w Polsce dostarczana jest we współpracy z domem mediowym MediaCom. 

Więcej o serialu "Storyline" pisaliśmy w MMP24 29 czerwca br. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,