M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Enea wybiera agencję reklamową

Katarzyna Kacprzak | 10 sierpnia 2017, 06:00

Przewidywany budżet to 5,5 mln zł. Umowa zostanie podpisana na rok.

Enea, producent, dystrybutor i sprzedawca energii elektrycznej w Polsce, rozpoczęła przetarg dotyczący wyboru agencji wspierającej firmę w obszarze ATL i BTL. Szacunkowa całkowita kwota budżetu (bez VAT) to 5,5 mln zł.

Agencja zostanie wybrana z uwzględnieniem kryteriów: jakość produktów (waga 30), doświadczenie (waga 10) oraz cena (waga 60). Przedmiotem umowy ramowej będzie świadczenie kompleksowej obsługi ATL i BTL w zakresie planowania i projektowania wszystkich materiałów produktowych, sprzedażowych, promocyjnych, wizerunkowych i informacyjnych na potrzeby Enea SA. Zostanie ona podpisana na 12 miesięcy. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 55 tys. zł. Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu mija 14 września br.

Ostatnio, w 2015 r., kampanię dla tego klienta prowadziła agencja GPD.
 

Czytaj więcej na temat: ,