M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kamil Glik ambasadorem marki Rexona Men

Maciej Florek | 10 sierpnia 2017, 06:00

Rusza nowa kampania przygotowana głównie przez Mindshare.

Wystartowała kampania reklamowa marki Rexona Men (Unilever). Jej głównym bohaterem jest Kamil Glik, znany z gry w reprezentacji Polski. Kampania wykorzystuje m.in. 15-s spoty telewizyjne i 8-s billboardy sponsorskie emitowane przy głównych wiadomościach i wydarzeniach sportowych. Działania internetowe obejmują Facebook, YouTube i platformy VoD. Marka Rexona Men została również partnerem programu "Misja Futbol", emitowanego w portalu Onet.pl.

Dom mediowy Mindshare odpowiedzialny jest za doradztwo strategiczne, planowanie oraz zakup mediów dla wszystkich marek koncernu Unilever. Kampania dla marki Rexona obejmowała ponadto pomysł kreatywny oraz koordynację wszystkich działań realizowanych w ramach kampanii. Materiały telewizyjne i digitalowe wyprodukowano przy współpracy z domem produkcyjnym Foszer Sawicki. Za działania PR odpowiada agencja Atelier PR.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,