Kolejna odsłona kampanii marki z Grupy Żywiec.
Nowy Desperados Nocturno (Grupa Żywiec) zaprasza konsumentów na live parties. W aktywacji konsumenckiej, która właśnie startuje, marka zorganizuje trzy imprezy w całości transmitowane w Facebooku. Towarzyszyć im ma live chat, podczas którego wygrać będzie można bilety na SkyFest w Barcelonie.
Imprezy poprowadzą didżeje i producenci: R.A.U. oraz Daniel Drumz. W rolę hostów, którzy za pośrednictwem live chata komunikować się będą z wirtualnymi uczestnikami wydarzenia, wcieli się dwójka promotorów imprez: prezenterka telewizyjna i modelka Karolina Gilon oraz Wojtek "Łozo” Łozowski.
Kampania marketingowa Desperadosa Nocturno obejmie działania w kanałach: telewizja, digital, social media oraz komunikację PR. Za transmisję imprez oraz działania digital i social media odpowiada agencja K2. Materiały
BTL – agencja Cream. Działania PR prowadzi agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Spark Foundry.
Czytaj więcej na temat: Grupa Żywiec, K2, Facebook, Cream, Roots PR, Desperados Nocturno, Spark Foundry