M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Diageo tworzy nowe stanowisko dyrektora ds. kultury i rozrywki

( red. ) | 11 sierpnia 2017, 06:00

Gigant alkoholowy widzi zapotrzebowanie na działania w dziedzinie kultury, sztuki i sportu.

Gigant alkoholowy Diageo tworzy nowe stanowisko dyrektora ds. kultury i rozrywki w Europie o poszerzonych kompetencjach. Zadaniem będzie koordynowanie działań mediowych i komunikacyjnych w obszarze współpracy z kulturą i sztuką, a także szeroko pojmowaną rozrywką (w tym sportem). Zdaniem Diageo rośnie globalne znaczenie współpracy z markami, instytucjami kultury, artystami i sportowcami.
Po raz pierwszy dyrektora ds. kultury i rozrywki na obszarze Europy Diageo zatrudniło w 2015 r., obsadzając w tej roli Leilę Fataar. Jej zadaniem było zbliżanie marki Diageo do poszczególnych zjawisk kultury, a także lokowanie jej produktów w kontekstach muzycznych, filmowych, modowych, żywnościowych, w sporcie i sztuce projektowania.
Na stanowisku z poszerzonymi kompetencjami zadebiutuje Anne Nosko. Będzie raportować do Eda Pilkingtona, dyrektora ds. marketingu i innowacji w Europie. Nosko pełniła już różne funkcje zarówno po stronie agencji, jak i po stronie klienta w Grey London, Leo Burnett i Sky.
Leila Fataar, poprzednio kierująca kulturą i rozrywką, opuści Diageo. Tworzy własną platformę inwestycyjną "13", a Diageo będzie jej pierwszym klientem.

(Marketing Week)