Kraj

Jordan promuje szczoteczki do zębów wśród dzieci

Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios.

Firma Jordan (Orkla Care) rozpoczęła promocję szczoteczek dla dzieci w trzech grupach wiekowych (0-2, 3-5 i 6-9). Platforma komunikacji została oparta na działaniach w stacjach telewizyjnych Nickelodeon i Nickelodeon Jr. oraz serwisach społecznościowych i stronie internetowej Nick.com.pl. Za pomysł i realizację projektu odpowiadają dom mediowy UM (IPG Mediabrands) oraz dział projektów niestandardowych Mediabrands Studios.

W ramach akcji promocyjnej przygotowano specjalną piosenkę, która ma zachęcać dzieci do prawidłowego mycia zębów. Specjalnie na potrzeby tej akcji Mediabrands Studios przygotowa teledysk, który będzie emitowany w telewizji i internecie.

Wsparcie promocyjne wszystkich zaplanowanych działań oraz ich oprawę graficzną zapewnił nadawca Nickelodeon – Viacom International Media Networks. Działania promocyjne potrwają kilka tygodni. Wartość budżetu reklamowego akcji nie została podana.