Grupa Żywiec, producent m.in. piwa pod marką Królewskie, rusza z promocją i aktywacją sprzedażową jego wariantu Niefiltrowane. Akcja ma dać konsumentom możliwość poczucia klimatu dawnej Warszawy. W promocji „Zgarniaj klawe fanty” kody spod kapsli można wymieniać na koszulki z nadrukiem nawiązującym do dawnych czasów, gry planszowe “Kolejka” oraz 4-osobowe vouchery do stylizowanego na PRL warszawskiego Escape Roomu. By zdobyć koszulkę, trzeba zebrać i zarejestrować 25 kodów, chętni na grę muszą uzbierać ich 35, bilety do Escape Roomu “kosztują” zaś 50 kapsli.
Akcję wspierają działania w internecie, w tym w mediach społecznościowych, oraz materiały w punktach sprzedaży.
Kreację promocji przygotowały agencje Just i TWIN.digital Collective, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mediavest.