Kraj

Provident reklamuje pożyczki przed początkiem roku szkolnego

Kampanię, która potrwa do połowy września br., przygotowały Isobar i OMD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FD6M-ck4UXeo%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Provident Polska, największa w kraju firma pożyczkowa, startuje z kampanią promocyjną “Bierzesz teraz, spłacasz później”. Klienci, którzy do 12 września br. wezmą pożyczkę, będą mogli zacząć ją spłacać dopiero po dwóch miesiącach. Dotyczy to jednak tylko Pożyczki Dopasowanej oferowanej przez doradców klienta Providenta.

– Powrót do szkoły to ważne wydarzenie, zarówno dla dzieci, jak i rodziców. Wiąże się, niestety, zwykle ze sporymi wydatkami. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów i przygotowaliśmy ofertę, która pozwoli im odsunąć w czasie spłatę pierwszej raty – mówi Katarzyna Szerling, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu Provident Polska.

Do skorzystania ze swojej oferty Provident będzie zachęcał poprzez kampanię reklamową w telewizji. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, media zostały zaś zakupione przez dom mediowy OMD.

Promocja “Bierzesz teraz, spłacasz później” dotyczy pożyczek na kwoty 1,5 tys., 3 tys. lub 4 tys. złotych na okres 12 miesięcy.