Kraj

Stroer przeznaczy do 9 mln euro na inwestycje w tablice reklamowe

Firma Stroer, operator reklamy zewnętrznej, osiągnęła 13 mln zł zysku w 2004 r. W styczniu 2005 sprzedano o 20 proc....

Firma Stroer, operator reklamy zewnętrznej, osiągnęła 13 mln zł zysku w 2004 r. W styczniu 2005 sprzedano o 20 proc. tablic więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Firma zakłada utrzymanie tendencji wzrostowej. Promuje nowe narzędzie do planowania reklamy zewnętrznej – Optymalizator Kampanii Outdoorowych. W 2005 r. Stroer ma rozbudować sieć nośników klasy Premium, ich liczba wzrośnie do końca tego roku z 2 tys. do 2,8 tys. Firma przeznaczy od 6 do 9 mln euro na inwestycje w tablice reklamowe. Zgodnie z prognozami Stroera rynek reklamy outdoorowej odnotuje w 2005 r. 7-proc. wzrost. (JN)