Radio Zet (Grupa Eurozet) zmienia logo i cały system identyfikacji wizualnej. Jak przekonuje nadawca, wynika to ze zmian rynkowych i konieczności dostosowania znaku graficznego do nowych obszarów występowania marki Zet. To lifting dotychczasowego znaku graficznego stacji. Pozostawiono charakterystyczną ręczną pisownię nazwy „Zet”. Głównym kolorem wykorzystywanym w komunikacji marketingowej będzie czerwień, historycznie kojarzona z marką. W logotypie zrezygnowano z dotychczasowej tzw. łezki, będącej polem ochronnym.
– Celem wprowadzanych zmian jest unowocześnienie i uproszczenie identyfikacji wizualnej marki Radio Zet, a tym samym zwiększenie jej czytelności. Połączyliśmy dotychczasową tradycję systemu graficznego z obecnymi trendami w marketingu, nadając mu formę, która zwiększa elastyczność i możliwości komunikacyjne marki – tłumaczy Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.
Projekt nowego logo i systemu identyfikacji wizualnej opracowało studio UVMW.