M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania SmartDomu

Maciej Burlikowski | 17 sierpnia 2017, 06:00

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak tym razem podróżują po Polsce kamperem.

Cyfrowy Polsat, operator największej w kraju platformy telewizji satelitarnej i właściciel Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus, rusza z nową kampanią reklamową SmartDomu - ich wspólnego programu lojalnościowo-rabatowego. Ambasadorzy programu - aktorzy Joanna Brodzik i Paweł Wilczak - podróżują po Polsce kamperem, odwiedzają polskie rodziny i przekonują o korzyściach z łączenia różnych usług i produktów z oferty Cyfrowego Polsatu i Plusa. 60-sekundowy spot jest zapisem z podróży do Bystrzycy Kłodzkiej, a jego bohaterowie radzą, jak „być bystrym i oszczędzać”.

Kampania prowadzona jest w telewizji (m.in. w Polsacie i jego kanałach tematycznych oraz w TVN), w radiu (m.in. RMF, Zet, Eska, Tok FM, Złote Przeboje, Rock Radio) oraz w internecie.
 
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends, autorami scenariusza spotu są Piotr Fuk, Mirosław Kulisz i Zuza Wrońska, reżyserem spotu jest Łukasz Jaworski, producentem - studio TFP Sp. z o.o., a media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,