Kraj

Leroy Merlin z nową kampanią z serii "Bohater domu" [wideo]

Projekt reklamowy autorstwa m.in.: Engine, Dynamo, Starcomu i Mets.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkKt7vX2URRQ%22%7D
Sieć marketów budowlanych i z wyposażeniem wnętrz Leroy Merlin rusza jutro  z kolejną odsłoną swojej kampanii reklamowej z cyklu “Bohater domu”. Tym razem bohaterami reklamy są rodzice – Marta i Adam, którzy dla swoich córek aranżują atrakcyjny pokój dziecięcy, co ma ukrócić ich nagminne wędrówki do sypialni rodziców.

Kampania będzie realizowana w telewizji i internecie.

Za strategię i kreację odpowiada agencja Engine. Produkcją spotów zajęło się studio Dynamo. Spoty wyreżyserował Tomasz Okulicz. Za postprodukcję obrazu odpowiadało studio Delapost Warsaw, a za postprodukcję dźwięku – studio Rytmika. Planowaniem i zakup mediów ATL zajął się dom mediowy Starcom, zakupem mediów online zaś – agencja Mets.

Kampanię “Bohater domu” Leroy Merlin prowadzi od 2014 r., w 2015 r. została ona nagrodzona złotym Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence.