Sieć marketów budowlanych i z wyposażeniem wnętrz Leroy Merlin rusza jutro z kolejną odsłoną swojej kampanii reklamowej z cyklu “Bohater domu”. Tym razem bohaterami reklamy są rodzice – Marta i Adam, którzy dla swoich córek aranżują atrakcyjny pokój dziecięcy, co ma ukrócić ich nagminne wędrówki do sypialni rodziców.
Kampania będzie realizowana w telewizji i internecie.
Za strategię i kreację odpowiada agencja Engine. Produkcją spotów zajęło się studio Dynamo. Spoty wyreżyserował Tomasz Okulicz. Za postprodukcję obrazu odpowiadało studio Delapost Warsaw, a za postprodukcję dźwięku – studio Rytmika. Planowaniem i zakup mediów ATL zajął się dom mediowy Starcom, zakupem mediów online zaś – agencja Mets.
Kampanię “Bohater domu” Leroy Merlin prowadzi od 2014 r., w 2015 r. została ona nagrodzona złotym Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence.