Zagranica

Duńska Bilka zadowolona z testów usługi click & collect

Przedstawiciele duńskiej firmy są na tyle zadowoleni z pilotażowego testu nowej usługi, że zapowiedzieli jej wprowadzenie we wszystkich swoich placówkach.

Chain director Bilki Mark Nielsen zapowiedział, że usługa Bilka To Go do 2019 r. zostanie wprowadzona we wszystkich 18 hipermarketach sieci, a do 2024 r. przychody przez nią generowane będą stanowić 5 proc. całości.

Bilka testowała nową usługę od marca br. w dwóch swoich placówkach, tj. w Kopenhadze i Aarhus. Program click & collect obejmuje 14 tys. produktów oferowanych przez tę sieć. W jego ramach klienci mogą zdalnie zamówić wybrane produkty, które są następnie dostarczane bądź bezpośrednio do ich aut bądź do wyznaczonych przestrzeni w hipermarketach.

Prognozy analityków zakładają, że nowa usługa – o ile zostanie wprowadzana zgodnie z harmonogramem – powinna wygenerować dla sieci w br. około 57 mln euro.

(RetailUpdate)