Kraj

Praca.pl rusza z kampanią wizerunkową

Chce się pokazywać jako wiarygodny portal z ofertami pracy od sprawdzonych pracodawców.

Serwis z ogłoszeniami o pracy Praca.pl rusza z internetową kampanią, której celem ma być zwiększenie znajomości marki i ugruntowanie wizerunku jako wiarygodnego portalu z ofertami pracy od sprawdzonych pracodawców.

W kampanii zaplanowano wykorzystanie powierzchni wideo oraz display. Komunikat wideo przygotowano w kilku wersjach – powstały wersje specjalnie dla kilku największych miast w Polsce po to, żeby skuteczniej przekonać odbiorców o szerokiej ofercie lokalnych ofert pracy. Kampania jest optymalizowana pod kątem budowy zasięgu, ale również sprowadzanie ruchu na stronę Praca.pl.

– Zdajemy sobie sprawę z popularności wideo, dlatego wybór nie mógł być inny – mocno komunikujemy się z naszym odbiorcą przez tę formę przekazu zarówno w serwisach VoD, jak i w YouTube  – mówi Katarzyna Kowalewska, marketing manager Praca.pl.

Kampanię realizuje agencja Digital Resolution (Grupa OMD).