M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Performics wygrywa obsługę programmatic Allegro

Maciej Burlikowski | 21 sierpnia 2017, 06:00

Wartość budżetu oraz terminy obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione.

Allegro, największa w kraju platforma handlu internetowego, rozstrzygnęła przetarg na obsługę swoich działań marketingu digitalowego w obszarze programmatic. Obsługą kampanii zajmie się agencja marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Media).

Performics zajmie się strategią oraz planowaniem i zakupem programatycznym zarówno dla kampanii displayowych, jak i komunikacji wideo dla Allegro. W działaniach wykorzystywane będą dane dostarczane przez klienta.

- Performics przekonał nas do współpracy, osiągając najlepszy wynik w zadaniu przetargowym i tym samym udowodnił nam, że posiada kompetencje, doświadczenie i takie rozumienie rynku, jakiego szukaliśmy - komentuje Radosław Górka, performance marketing manager w Allegro.

Wartość budżetu oraz terminy obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione.

Czytaj więcej na temat: , , ,