M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tedi - sieć niemieckich dyskontów - chce wejść do Polski

( red. ) | 21 sierpnia 2017, 06:00

Kolejna sieć niemieckich dyskontów planuje ekspansję w Polsce.

Według informacji "Gazety Wyborczej" Tedi, niemiecka sieć dyskontów z wystrojem wnętrz, planuje wejście na polski rynek. Niemiecki dyskont z pluszowym misiem - Tedi - oferuje produkty na segmencie rynku, który ich zdaniem w Polsce jest słabiej rozwinięty: dekoracja wnętrz, zabawki, zrób to sam, elektronika i kosmetyki. Konkurentami w Polsce będą KiK, Pepco i TXM.

Sieć Tedi została założona w 2004 r. Teraz posiada ok. 1,4 tys. sklepów, z czego zdecydowaną większość – 1350 – w Niemczech. Poza rodzimym rynkiem działa też w Austrii, Słowenii, na Słowacji, w Holandii i Hiszpanii. W tym roku zapowiedziano otwarcie 150 kolejnych punktów.

– W najbliższych tygodniach zamierzamy otworzyć pierwsze sklepy w Chorwacji. W przyszłym roku startujemy we Włoszech. Następnie także Polska i Portugalia – powiedział dla "Frankfurter Allgemeine Zeitung" prezes Tedi Silvan Wohlfarth.

Sieć deklaruje, że zatrudnia 11,5 tys. pracowników, a każdy sklep oferuje ok. 5 tys. produktów.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,