M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Enea wybierze dom mediowy

Katarzyna Kacprzak | 22 sierpnia 2017, 06:00

Marketer jest również w trakcie przetargu reklamowego.

Enea, producent, dystrybutor i sprzedawca energii elektrycznej w Polsce, rozpisuje przetarg dotyczący obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni w mediach (telewizja, prasa, radio, outdoor, internet, kino, inne) oraz wsparcia w realizacji kampanii reklamowych i działań PR w mediach.

Kryterium, według którego zostanie wybrany dom mediowy, jest cena. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 200 tys. zł. Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu mija 18 września br. Planowaniem i zakupem mediów przy ostatniej kampanii Enei zajmował się Starcom.

Przypomnijmy, że marketer prowadzi równolegle przetarg dotyczący wyboru agencji wspierającej firmę w obszarze ATL i BTL, o którego szczegółach informowaliśmy 10 sierpnia br. w MMP24.