Kraj

Beata Debacka w JWT regionalnie odpowiada za markę Knorr (Unilever)

Beata Debacka objęła stanowisko regional account directora w JWT, odpowiedzialnego za markę Knorr (Unilever). Funkcję pełni od połowy lutego, podlega...

Beata Debacka objęła stanowisko regional account directora w JWT, odpowiedzialnego za markę Knorr (Unilever). Funkcję pełni od połowy lutego, podlega jej oprócz Polski 14 innych krajów. – Nasze najważniejsze rynki, jeśli chodzi o Knorr, to oprócz Polski także Rosja, Czechy i Węgry – powiedziała Debacka. Do końca marca ma powstać polski zespół do obsługi Knorra, potem w miarę rozpoznania potrzeb będzie organizowany zespół do koordynacji działań międzynarodowych. Debacka z rynkiem reklamy związana jest od ponad 7 lat. Ostatnio pracowała w niemieckim oddziale JWT na stanowisku account director. Była odpowiedzialna za prowadzenie marki Knorr. Wcześniej pracowała w niemieckiej Y&R, gdzie zajmowała się marką Milka (także na rynku szwajcarskim). (AMS)