Kraj

Demo promuje markę z portfolio Polmaku

Za planowanie i zakup mediów odpowiada PRO Media House.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9rsXs2oPA_w%22%7D
Demo Effective Launching prowadzi kampanię dla marki makaronu Tradycyjny z Ludwina (Polmak).

Ogólnopolska kampania makaronu obejmuje telewizję, prasę, radio, internet, outdoor, prasę
cyfrową, kino oraz mobile. Za planowanie i zakup mediów do  kampanii odpowiada
dom mediowy PRO Media House. Kampania prowadzona pod hasłem „Pamiętaj! Jak makaron, to z jajkami. Tradycyjny z Ludwina”. Akcja potrwa do listopada br.