Kraj

Piwo Specjal zaprezentuje "Legendę Północy" podczas Bella Skyway Festival w Toruniu

Grupa Żywiec zaadaptowała swój reklamowy projekt na potrzeby festiwalu.

Piwo Specjal zaprezentuje "Legendę Północy" podczas Bella Skyway Festival w Toruniu
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju m.in. pod marką Specjal (sprzedawana na obszarze województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, oraz warmińsko-mazurskiego) zaadaptowała jego kampanię reklamową “Legenda Północy” (najsilniejsza kampania w historii marki) i wystąpi z nią podczas Bella Skyway Festival w Toruniu (22-27 sierpnia). Bella Skyway Festival to festiwal pokazów wizualnych łączących m.in. elementy sztuki i nauki. Marka Specjal wystąpi z pokazem (tzw. mappingiem) na ścianie bocznej Teatru im. Wilama Horzycy w Toruniu. W ten innowacyjny sposób zaprezentowana zostanie opowieść o dzielnym Hieronimie, który przegonił smoka i uratował miasto. W projekcji Specjala historia ta jest punktem wyjścia, by opowiedzieć więcej także o samym mieście, zabrać widzów w podróż po toruńskiej Starówce i pokazać legendarne symbole miasta, m.in. pierniki, Mikołaja Kopernika czy słynny dzwoń Tuba Dei (Trąba Boża).

Kampania reklamowa Specjala wystartowała na początku kwietnia br. Na billboardach, w prasie, radiu, muralach, w kinach i internecie pojawiło się blisko 30 lokalnych historii i podań w formie komiksu. Ich bohaterowie zagościli także na limitowanej edycji puszek piwa Specjal. W ten sposób marka podkreśla swoje związki z tradycjami regionu. Producent twierdzi, że kampania spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem przez konsumentów, o czym świadczą rosnące wskaźniki wizerunkowe marki.

Aktywności marki Specjal podczas Bella Skyway Festival koordynuje agencja Top-Art. Mapping przygotowała agencja Lokomotion, na podstawie materiałów agencji GoldenSubmarine, odpowiedzialnej za kreację i działania online w kampanii “Legenda Północy”.

Ubiegłoroczny Bella Skyway Festival przyciągnął ok. 350 tys. widzów.