M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Plush z nową kampanią

Maciej Burlikowski | 22 sierpnia 2017, 06:00

Kampanię "Siłownia" przygotowały: Scholz & Friends, TFP i Vizeum.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, rusza z nową kampanią swojej drugiej marki Plush w telewizji, internecie, kinach i radiu. Do emisji trafił właśnie nowy spot reklamowy pt. "Siłownia", wyreżyserowany przez Wojciecha Wawszczyka.

Plush reklamował swoją ofertę abonamentów za 25 zł miesięcznie. W kwietniu br. Polkomtel zdecydował o poszerzeniu marki Plush kierowanej do młodszych odbiorców właśnie o ofertę abonamentową (postpaid), za czym poszło zwiększenie nakładów na jej reklamę.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends, całościowo obsługująca Polkomtela, produkcją zajęło się studio TFP Sp. z o.o., realizujące dla Plusa praktycznie wszystkie reklamy (producent: Ryszard Kłosowski), planowaniem i zakupem mediów dla operatora zajmuje się zaś dom mediowy Vizeum.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,