Kraj

Renault Polska kontynuuje promocję sprzedaży, komunikacja w radiu

"Renault Polska wystosowało oficjalne przeprosiny do wszystkich tych, którzy w styczniu tego roku uciekli z więzienia, by skorzystać z rabatu...

“Renault Polska wystosowało oficjalne przeprosiny do wszystkich tych, którzy w styczniu tego roku uciekli z więzienia, by skorzystać z rabatu na samochody Renault”. Taką treść ma spot radiowy informujący o przedłużeniu promocji cenowej na samochody tej marki wyprodukowane w 2004 r. Spot nawiązuje do kampanii telewizyjnej realizowanej przez Renault Polska między 5 a 25 stycznia br., której bohaterami byli więźniowie. Kreację reklam przygotowała agencja Publicis. Reklama radiowa ma formę komunikatu odczytywanego przez lektora. Spot można usłyszeć w stacjach ogólnopolskich (RMF FM, Program II Polskiego Radia) i wybranych rozgłośniach lokalnych. Planowaniem mediów zajmował się dom mediowy HMS Carat. (AMS)