M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Burger King w konwencji horroru

( red. ) | 25 sierpnia 2017, 06:00

Sieć startuje w Australii z kampanią stylizowaną na film grozy.

Australijski Burger King wystartował z kampanią stylizowaną na amerykański film grozy. Koncept kreatywny opiera się na przekonaniu odbiorcy, że solidny kawałek wołowiny w burgerze z plastrem sera jest pewniejszy i zdrowszy niż podejrzane warzywa hodowane w tajemniczych warunkach cieplarnianych na dachach budynków wielkich miast. Kampania stworzona z przymrużeniem oka i jednocześnie z przekąsem została stworzona przez Clemenger BBDO.
W Australii Burger King nosi nazwę Hungry Jack.
Sieć fastfoodowa zapewnia, że kampania ma przekazywać komunikat będący kwintesencją przemian dokonywanych w menu sieci w ostatnich miesiącach. Burger King zapewnia, że wykorzystuje 100-proc. wołowinę australijską bez dodatku hormonów, jaja z wolnego wybiegu, aromatyczną kawę arabikę, w deserach nie stosuje dodatków smakowych i kolorowych, a w nuggetsach wykorzystuje 100 proc. piersi kurczaka.

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: ,