Wystartowała Tuba Smaku – to nowy projekt wideo Pascala Brodnickiego. Jak przekonuje biuro prasowe kanału (za które odpowiada agencja Face It!), nowa sieć kanałów kulinarnych to pierwsza w polskim internecie sieć kanałów z tak zróżnicowanym kontentem, forum wymiany kulinarnych doświadczeń i przepisów, a jednocześnie produkcja najwyższej jakości kulinarnych programów. Wraz z Pascalem kanał współtworzą dziś: Agnieszka Mielczarek, Agata Stankiewicz, Mickey Rotten, Rudy i Jorg oraz Daniel Brzeziński.
Sieć kanałów powstała z myślą o wszystkich pasjonatach kuchni bez względu na ich poziom zaawansowania. Biuro prasowe zapewnia, że oferta sieci kanałów jest różnorodna, a inspiracje kulinarne znajdą tu zarówno kulinarni pasjonaci, jak i profesjonaliści. Twórcy kanału zapewniają, że dają zupełnie nowe, niekonwencjonalne możliwości promocji – sami produkują kontent w zależności od potrzeb reklamodawcy, tworzą od podstaw scenariusz, komunikację w kanałach social media, własnych wraz z rekomendacją na kanały klienta, a przy okazji zapewniają całą gamę usług dodatkowych, takich jak organizacja eventów czy warsztatów. Na stanowisku chef revenue officera pracuje Joanna Albin, była menedżerka kanału Kuchnia+ – to ona odpowiada za start i rozwój komercyjny Tuby Smaku.