Kraj

Pascal Brodnicki startuje z nowym projektem wideo

W YouTube startuje sieć kanałów kulinarnych Tuba Smaku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fnuu4ob_gt9Y%22%7D
Wystartowała Tuba Smaku – to nowy projekt wideo Pascala Brodnickiego. Jak przekonuje biuro prasowe kanału (za które odpowiada agencja Face It!), nowa sieć kanałów kulinarnych to pierwsza w polskim internecie sieć kanałów z tak zróżnicowanym kontentem, forum wymiany kulinarnych doświadczeń i przepisów, a jednocześnie produkcja najwyższej jakości kulinarnych programów. Wraz z Pascalem kanał współtworzą dziś: Agnieszka Mielczarek, Agata Stankiewicz, Mickey Rotten, Rudy i Jorg oraz Daniel Brzeziński.
Sieć kanałów powstała z myślą o wszystkich pasjonatach kuchni bez względu na ich poziom zaawansowania. Biuro prasowe zapewnia, że oferta sieci kanałów jest różnorodna, a inspiracje kulinarne znajdą tu zarówno kulinarni pasjonaci, jak i profesjonaliści. Twórcy kanału zapewniają, że dają zupełnie nowe, niekonwencjonalne możliwości promocji – sami produkują kontent w zależności od potrzeb reklamodawcy, tworzą od podstaw scenariusz, komunikację w kanałach social media, własnych wraz z rekomendacją na kanały klienta, a przy okazji zapewniają całą gamę usług dodatkowych, takich jak organizacja eventów czy warsztatów. Na stanowisku chef revenue officera pracuje Joanna Albin, była menedżerka kanału Kuchnia+ – to ona odpowiada za start i rozwój komercyjny Tuby Smaku.