Kraj

Hochland znów pozwala wygrać dom

Producent serów startuje z drugą odsłoną loterii promującej Almette i pozwalającej wygrać dom.

Hochland znów pozwala wygrać dom
Firma Hochland wystartowała z loterią promocyjną, w ramach której można było wygrać “dom z natury”. W tym roku firma startuje z drugą odsłoną akcji. Producent przekonuje, że w ramach loterii do zdobycia są nagrody, których łączna wartość to ponad milion zł. Główną nagrodą jest całoroczny, w pełni wyposażony, drewniany dom rekreacyjny na działce o pow. 700 mkw. – do wygrania na własność – ulokowany 18 km od Zakopanego, z widokiem na panoramę Tatr. Loteria potrwa do 31 października.
Codziennie 7 razy można wygrać tysiąc złotych. Głównymi zaletami akcji ma być prosty mechanizm loterii, atrakcyjne nagrody i ogólnopolski zasięg. Promocja ma wspierać konsekwentnie wizerunek marki Almette – bliski naturze oraz polskiej rodzinie. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić opakowanie serka Almette objęte loterią, zarejestrować kod z opakowania na stronie internetowej lub wysłać SMS pod podany numer, zachować paragon i wieczko z kodem, a następnie czekać na wynik losowania.
Opakowania Almette objęte loterią z informacją na platynce są dostępne w sprzedaży od połowy sierpnia. Zaplanowano działania wspierające loterię: internet (od końca sierpnia do końca października), TV (od 4 września do końca października), materiały POS w punktach sprzedaży, a także szeroko zakrojone różnorodne działania PR.
Biuro prasowe zapewnia, że rok temu trwająca dwa miesiące loteria przyczyniła się do zwiększenia sprzedaży produktów pod marką Almette o 16 proc. wolumenowo i o 13 proc. wartościowo w czwartym kwartale 2016 r. względem kwartału trzeciego.  Za produkcję filmu reklamowego odpowiada Agencja GPD Advertising, obsługą loterii zajęła się Agencja Grasp Group, a zakupem mediów Value Media.