M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Anglia chce zachęcić obywateli do częstszego chodzenia

( red. ) | 28 sierpnia 2017, 06:00

Public Health England w trosce o zdrowie obywateli wprowadza m.in. aplikację wspomagająca codzienne wyzwania chodziarzy.

Public Health England wystartowało z kampanią "One you" i szeregiem działań realizowanych z myślą o zdrowiu i dobrym samopoczuciu obywateli Królestwa. Kampanii towarzyszy wprowadzenie aplikacji Active 10, która ma wspomagać obywateli w podejmowaniu działań związanych z aktywnością fizyczną i proponować dodatkowe ćwiczenia.
Darmowa aplikacja mierzy m.in., jak długi dystans pokonaliśmy pieszo danego dnia i ile kalorii spaliliśmy, proponuje również dodatkowe aktywności, żeby wyrobić dzienną normę.
Jak przekonują twórcy, aplikacja została skonstruowana tak, żeby mogły z niej korzystać osoby nienawykłe do intensywnego wysiłku fizycznego. Narzędzie przypomina o konieczności podjęcia działań fizycznych w blokach po 10 minut. Celem większości ustawień jest 150 minut umiarkowanych ćwiczeń każdego tygodnia.
Aplikacja powstała we współpracy z Uniwersytetem Sheffield, Uniwersytetem Sheffield Hallam i Narodowym Centrum Medycyny Sportowej i Medycyny Praktycznej.
Aplikacja powstała, żeby wspierać Anglików w ich działaniach aktywizujących, a także ograniczyć niepotrzebne koszty związane z leczeniem chorób wieńcowych i miażdżycy. Według badań przeprowadzonych w 2012 r. przez The Lancer rocznie Wielką Brytanię leczenie chorób, na które zapadają osoby prowadzące nadmiernie siedzący tryb życia, kosztuje 900 mln funtów.
Public Health wykazało również, że zdecydowanie się na co najmniej 1 dziennie energiczny, 10-minutowy marsz zmniejsza ryzyko śmierci o 15 proc.
Kampania promująca zdrowe nawyki została stworzona przez agencję Freuds. Aplikacja mobilna, którą w ciągu tygodnia od uruchomienia pobrało 50 tys. Brytyjczyków, będzie wspierana kampanią w telewizji, internecie i digitalu. Za kreację działań promocyjnych dla aplikacji odpowiada M&C Saatchi.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC. Za przygotowanie strategii mobilnej odpowiada Ogilvy. Zawieranie partnerstwa z innymi markami koordynuje 23Red. Za stworzenie aplikacji odpowiada Dogfi.sh Mobile.

(Campaign)