Kraj

"Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować"

Rusza kolejna odsłona telewizyjnej kampanii piw marki Żywiec. Kreacja: 2012 Agency, produkcja: Opus.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSS3YvDy1XUg%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLG_EykKAMkY%22%7D
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej z największych producentów piwa w kraju, rusza z kolejną odsłoną telewizyjnej kampanii reklamowej swojej sztandarowej marki Żywiec pod hasłem: “Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować”. Marketer promuje w niej piwne specjalności, czyli kolejne warianty smakowe Żywca: Żywiec Amerykańskie Pszeniczne oraz Żywiec Porter.
 
Spoty telewizyjne są częścią ogólnopolskiej kampanii Żywca, widocznej już od lipca na nośnikach zewnętrznych i ekranach bankomatów. We wrześniu rozpoczną się również dedykowane specjalnościom działania w internecie.
Oba spoty TV stworzyła agencja 2012 Agency, wyprodukował je dom produkcyjny Opus. Za działania digital odpowiada agencja Syzygy, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest.