M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Deloitte Digital tworzy dział digital media

Maciej Florek | 29 sierpnia 2017, 06:00

Pokieruje nim nowy dyrektor w agencji - Krzysztof Przybysławski.

Deloitte Digital integruje obszary social media, performance marketingu oraz analityki internetowej, budując dział digital media. Za rozwój działu odpowiadać będzie Krzysztof Przybysławski, który dołączył do agencji na stanowisku digital media directora. Agencja wprowadza również nowe platformy technologiczne, takie jak Adobe Marketing Cloud. - Coraz częściej klienci oczekują od nas, że nie tylko stworzymy przyciągającą uwagę kampanię czy koncept, ale również wskażemy im, jak najskuteczniej dotrzeć do ich odbiorców. Stąd rozwój oferty w zakresie marketing automation, który pozwala zintegrować działania z kilku obszarów i zapewnić klientom kompleksową opiekę - mówi Olgierd Cygan, lider Deloitte Digital w regionie Europy Środkowej.

W ramach nowego działu realizowane są działania z obszaru marketingu cyfrowego, w tym: komunikacja w mediach społecznościowych, kampanie SEO/SEM, doradztwo, implementacja oraz analiza danych w ramach usług analityki internetowej (Google Analytics, Adobe Analytics), doradztwo, implementacja oraz wykorzystanie narzędzi marketing automation, e-mail marketing, projektowanie i realizacja kampanii newsletterowych, rozwój usług łączenia danych o użytkownikach z różnych źródeł (platformy DPM), rozwój obszaru zakupu programatycznego mediów.

Krzysztof Przybysławski do Deloitte Digital przeszedł z HitSpot Media, gdzie zajmował stanowisko managing directora. Przez siedem lat związany był z agencją Bluerank. Pracował m.in dla: Leroy Merlin, Mitsubishi, Intercars, mBanku czy Volvo.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,