Zagranica

Kolejna marka przeciwko murom

The North Face z mocnym przekazem o tym, że mury są po to, żeby się na nie wspinać.

Kolejna marka przeciwko murom
Kolejna międzynarodowa marka wysyła w świat wyrazisty komunikat o sprzeciwie wobec budowania murów. Przykładem może być komunikat firmy Diesel “Make love not walls” czy głośna kampania dla MTV “Poza światem”.
Najnowszy komunikat sprzeciwiający się podziałom i budowaniu murów to kampania marki The North Face. Przywołuje skojarzenie muru i ściany ze wspinaczką i podkreśla, że mury są po to, żeby je zdobywać i po nich się wspinać. Za globalną odsłonę kampanii odpowiadają agencja Sid Lee i United Entertainment Group. Ściany z takim komunikatem pojawiły się już w Nowym Jorku i Londynie.
Z okazji rozpoczęcia kampanii marka The North Face przekazała również milion dolarów na potrzeby stowarzyszenia Trust for Public Land, aby pomagać budować publiczne mury wspinaczkowe w Stanach Zjednoczonych. Marka zadebiutowała również na zeszłotygodniowym festiwalu Outside Lands Music Music, gdzie znajdowała się ścianka wspinaczkowa dla fanów muzyki. Dodatkowe zajęcia wspinaczkowe ze sportowcami odbędą się w Nowym Jorku, Szanghaju i Londynie.
Kampania zachęca ludzi do podjęcia trudu wspinaczki, ale przypomina też, że punktem wyjścia każdej wspinaczki są wzajemne zaufanie i solidarność, a nie jakikolwiek podział.

(Creativity Online)