Kraj

Orange z nową kampanią pakietów Love

Kampania autorstwa: Comunica, Publicis, Film Produkcja, Orka oraz Initiative.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FexZB8AXDBC0%22%7D
Firma telekomunikacyjna Orange Polska, która niedawno gruntownie przebudowała (uprościła) swoją ofertę dla klientów indywidualnych, rusza także z nową kampanią reklamową. Promuje w niej pakiety Orange Love, czyli zestawy łączonych usług: telefonii komórkowej, internetu i telewizji. Dodatkową zachętą do skorzystania z oferty mają być smartfony Samsunga w atrakcyjnych, jak przekonuje operator, cenach.

Kreację reklam, będącą adaptacją kreacji agencji Comunica, przygotowała agencja Publicis. Spot wyreżyserował Michał Gazda (m.in. seriale “Belle epoque”, “Wataha” czy “Druga szansa”). Za produkcję odpowiadało studio Film Produkcja, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Media dla Orange Polska planuje i kupuje dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands).