Zagranica

Finlandia w bajkowej odsłonie

Wieden & Kennedy London z kampanią dla marki z portfolio Brown-Forman.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F66tStVHy1ow%22%7D
Na Wyspach Brytyjskich wystartowała kampania reklamowa dla marki wódki Finlandia z portfolio Brown-Forman. Spot utrzymany w konwencji filmu animowanego, bajkowej opowieści,  rozgrywa się na terenie Finlandii, gdzie słońca nie widać przez 72 dni.
Koncepcja kreatywna opiera się na tym, że na terenie Finlandii specyficzne światło słoneczne stwarza wyjątkowe warunki dla składników i smaku wódki Finlandia. Kampania obejmuje osiem filmów i cztery egzekucje. Za reżyserię filmów odpowiadają Tom Bender i Tom Corcoran we współpracy z Electric Theater Collective.

(Campaign)