Kraj

Vigor Essential w kampanii TV [wideo]

Rusza kampania marki z portfolio USP Zdrowie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fgo6IACO0foY%22%7D
USP Zdrowie rozpoczyna nową kampanię suplementu diety pod marką Vigor Essential. Firma nie ma w zwyczaju podawać mediów wchodzących w skład kampanii, ale wsparcie obejmuje m.in. telewizję.

Za kreację kampanii odpowiada DDB & Tribal. Media dla USP Zdrowie planuje i kupuje dom mediowy Mets.