Kraj

UPC zmienia markę

Kampania potrwa do końca października.

Tak jak zapowiadaliśmy, UPC Polska, największy w kraju operator telewizji kablowej, 4 września br. wystartuje z kampanią mającą wspierać “rebranding” – odświeżenie i unowocześnienie logotypu i identyfikacji wizualnej marki operatora. Kampania w mediach potrwa do końca października. 

Wysokości budżetu przeznaczonego na sam rebranding (m.in. zmiana oznakowania i wystroju wszystkich firmowych salonów) oraz na kampanię reklamową operator nie zdradza. 

Za kampanię odpowiadają: agencja TBWA (będąca globalną agencją UPC), w tym węgierski oddział TBWA Budapeszt, który pracuje dla UPC w regionie Europy Środkowej, natomiast media planuje i kupuje dom mediowy OMD.

Na koniec I poł. br. UPC Polska obsługiwało 1,429 mln klientów, a w zasięgu sieci operatora znajdowało się 3,224 mln gospodarstw domowych.

Od października ub.r. Liberty Global czeka na zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) na przejęcie trzeciego co do wielkości rywala UPC w Polsce – Multimedia Polska (774,4 tys. klientów na koniec marca br.) za ok. 3 mld zł (760 mln dol.).