M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Amica powołuje nowy dział - marketing globalny

Katarzyna Woźniak | 31 sierpnia 2017, 06:00

Na czele nowej struktury staje Wioleta Wróbel.

Jak poinformowało biuro prasowe firmy, w związku z intensywnym rozwojem struktury i szybkim tempem wzrostu Grupa Amica, działająca w ponad 50 krajach na 4 kontynentach, postanowiła powołać do życia nowy dział - marketing globalny. Na jego czele stanęła Wioleta Wróbel.
Celem działu marketing globalny jest optymalne wykorzystanie środków i wiedzy doświadczonego zespołu do tworzenia strategii działań marketingowych oraz koordynowania ich realizacji w poszczególnych krajach.
W skład nowej struktury wchodzi zespół strategiczny oraz zespół odpowiedzialny za kontakty ze wszystkimi rynkami. W zespole strategicznym są komórki odpowiedzialne za kategorie, za digital, media, kontent oraz trade.
Komórka marketing globalny składa się z dwóch zespołów. Strategiczny zespół jest odpowiedzialny za tworzenie długoterminowych strategii działań komunikacyjnych, wyznaczanie standardów. Realizowane przez komórkę projekty będą tworzone przez międzynarodowe zespoły.
Drugi zespół pełnić będzie rolę łącznika między strategią a lokalnymi oddziałami – jego członkowie będą mieć istotny wpływ na finalny kształt materiałów, dostarczając wiedzy dotyczącej potrzeb rynkowych i różnic kulturowych. Celem Grupy Amica jest pozyskiwanie nowych rynków i klientów, nie zapominając jednak o kluczowym obszarze, czyli Polsce.
Wioleta Wróbel ma 10-letnie doświadczenie w obszarach komunikacji marketingowej, public relations i strategii. Pracowała dla takich marek, jak: Credit Agricole Bank, Tarczyński, Nivea, Nivea Baby, Volkswagen, Grupa Santander, Lidl, Raiffeisen Bank, Meble Vox. Wcześniej pracowała na stanowisku marketing communication managera, a do firmy Amica przeszła bezpośrednio z agencji GPD, gdzie była odpowiedzialna m.in. za tworzenie kampanii reklamowej Lidla. Pracuje dla Amiki od 3 lat.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,